Donnerstag, 13. Februar 2014

INFORMATION ABOUT MY AMERICA TRIP

As I already mentioned, I spend some time in America, last year.
I was in Texas and in Washington DC.
In Texas, I spent about 3 weeks in a family. I went with my host sister to her school.
After that, we spent 5 days in DC and we were in a hotel.
This exchange was organized by my school, especially by a teacher, who also flew with us (10 students from my school) to America.
So all in all I have spent about one month in America.
I mostly enjoyed the time, I spent in the host family. I had so much fun with them, especially with my host sister. She was in my age and we did so many funny things. Even, if we didn't know each other before we met, we had so much fun together and we like each other very much.
We're still in contact via FaceTime, IMessage and Facebook.
She also wants to visit me during her summer vacation this year.

Wie ich es bereits erwähnt habe, habe ich letztes Jahr Zeit in Amerika verbracht.
Ich war in Texas und Washington DC.
In Texas, wohnte ich 3 Wochen in einer Familie und ging mit meiner Gastschwester zur Schule.
Danach waren wir 5 Tage in Washington DC in einem Hotel.
Der Austausch wurde von meiner Schule organisiert, eher gesagt bei einem Lehrer, der mit uns (10 Schüler von meiner Schule) geflogen ist.
Die Zeit in der Gastfamilie hat mir am besten gefallen. Ich hatte so viel Spaß mit ihnen, vor allem mit meiner Gastschwester. Sie ist in meinem Alter und wir haben sehr viele tolle Sachen gemacht. Auch wenn wir uns, bevor ich nach Amerika geflogen bin, nicht kannten, haben wir uns super verstanden und mögen uns total. Wir haben immer noch Kontakt per FaceTime, IMessage und Facebook.
Sie möchte mich auch während ihrer Sommerferien dieses Jahr besuchen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen